sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Read me a line from your torture guide


Mind, filled with fairytales,
New ones every day,
don't ask me anything now,
I know what you're waiting:

the Curtain to fall.

Katsos, saatiin Uniallekkin oma blogi. Olen niin pahoillani hänelle, ettei hän pääsyt miittiinsä. Minun vuokseni. Minä myöhästyin junasta, mutta juoksin mailien päähän vain sinun vuoksesi. Olin niin varma että pystyisin siihen, mutta toisin menivät näytelmämme yhteiset rivit -minä olin se houkka, joka antoi pelkurin vallata mielensä. Annoin jänisten loikkia housuuni, annoin pelon turruttaa aistini. Näimme heidät ikkunasta, kuinka he yhdessä onnellisina leikkivät, joivat kahvia ja puhuivat paskoja. Sinä olisit halunnu jäädä, mutta minä pakenin paikalta.

Onneksi.

Yhdessä me kuitenkin edelleen olemme,

Happy together, u know?

1 kommentti: